Officiële klacht indienen?
Heeft u een klacht? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Uw privacy is belangrijk voor ons, daarom zorgen wij ervoor dat uw gegevens conform AVG (Algemene verordering gegevensbescherming) worden behandeld.
Zie: www.myhomecares.nl/avg-privacy-beleid
Dit is het formulier voor een officiële klacht. Je krijgt binnen 5 dagen een ontvangstbevestiging en binnen 6 weken een gemotiveerde reactie.
Stuur geen BSN (Burgerservicenummer) of medische gegevens via dit formulier of per e-mail.
Dit formulier is bedoeld voor officiële klacht over onze zorg- of begeleidingsdiensten.
Voor algemene vragen kun je ons bereiken via info@myhomecares.nl
Veilig berichten
Wilt u toch liever een onafhankelijke klachten route?
Bezoek dan onze externe klacht route voor uitleg.
of
Bezoek externe klachtencommissie via
KPZ (Klachtenportaal Zorg):
Indienen: https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen/
E-mail:
info@klachtenportaalzorg.nl
Tel:
0228-322205
Vertrouwenspersoon Jeugd via
Jeugdstem/AKJ (Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg):
Contact: https://www.jeugdstem.nl/contact of
Tel: 088-555 1000
Direct gevaar?
Bel 112
Zorgen zonder spoed?
Contact Veilig Thuis: https://www.veiligthuis.nl/nl/contact
* Deze organisaties staan los van My Home Cares. Je verlaat nu myhomecares.nl.

